10 Mayıs 2016 Salı

Blood : Yeni Kore Dizim

       Her kore dizisini izlemiyorum arkadaşlar. İnce eleyip sık dokuyarak seçerim ve izlerim. O yüzden izlediğim her dizi çok güzeldir. Hepside benim bebeklerim :D Sürekli izlediğim diziler hakkında önerilerde bulunacağım. Şuan severek izlediğim kore dizim Blood.
       Kendileri bir vampir dizisidir. Başta vampirlik korelilerde komik dursada olaya adapte oluyorsunuz ve vampirimizi seviyorsunuz. Koreliler vampirlik işinide kıvırmışlar arkadaşlar. Ben dizilerimi indirerek izlemeyi seviyorum. Çünkü donma yaşanması benim canımı çok sıkıyor. İndirdiğim sitenin linkini de vereyim link: http://www.koreanturk.com/Forum-Kore-Dizi-Indir?action=indice&order=subject bu linkten diziyi bulup tıklıyorsunuz. Açılan pencerede gri buton olan tarayıcınız üzerinden indire tıklıyorsunuz ve diziniz iniyor.
       Bu dizimin 20 bölüm arkadaşlar, 2015 yılının dizisi. Ben bu diziyi 1 haftada bitiricem sanırım şu an 18. bölümdeyim :)


   Dizimizin afişleri bu şekildedir. Doktor: Ri Ta nın yan yana sinirli bakışları hoşuma gitti. :D 


Dizinin bu sahnesi beni gerçekten güldüren bir sahneydi :D


Bu sahnede beni yıkan bir sahneydi :D

Son olarak izleyin izlettirim diyorum :D İzleyecek kore dizisi arıyorsanız doğru yerdesiniz! 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder