29 Haziran 2018 Cuma

Amazon Colours Lens Yorumu

Amazon markasına ait çok fazla köşe yazıları bulamadığım için sizlere yararlı olması amacıyla amazon marka numaralı lensimi sizler için tanıtacağım umarım yararı dokunur sizlere :)
Öncelikle sizlere gittiğim optikteki Amazon Colours 3 aylık kullanım ömrü olan lens kataloğunu göstermek isterim.

Benim niyetim aslında GREY rengi almaktı ama malesef stokta yoktu. Bende 60 liraya 3 aylık GREEN renk lens siparişi verdim. Gözlerim 3 numara miyop olduğu için hazırlanıp evime ücretsiz kargoyla gönderildi. Makalenin sonunda aldığım Optiğin adresini de bırakacağım. Dilerseniz Green rengin katalog fotoğrafına yakından bakın, tam altına da benim edindiğim ve koyu kahverengi gözlerimde duran lensin rengine bakarak kıyaslama yapın.







KATALOG







BENİM GÖZÜMDEKİ DURUŞU





Gözlerim koyu kahverengi ve ben bu kadar bariz belli olacağını tahmin etmiyordum. Ten rengimden dolayıda olabilir çünkü esmer birinde bu kadar bariz durmuyor. Lens için çeşitli sitelerde yanma,batma göreme vs sorunlar olduğu ve oksijen geçirgenliğinin düşük olduğundan bahsedilmişti. Ben herhangi bir batma yanma gibi bir durumla karşılaşmadım ben karşılaşmadım ama bu sizinde karşılaşmayacağınız anlamına gelmiyor çünkü göz hassas bir duyu organı bende sorun oluşturmayan sizde oluştura bilir tabi birde aldığınız optikle de alakalı olabilir kimi optik tarihi geçen yada yırtık olan lensi satıyor bu lenslerde kullananları rahatsız ediyor. Yani bu lens işi biraz şans işi arkadaşlar :)

Ben sipariş verdiğimde bir kaç kötü yorum okudum ve alacağım lensin gözümü kötü etkileyeceğini düşündüm ama öyle bir şey olmadı dilerim sizde de olmaz :)



Lensin yapısından bahsedecek olursam, gözbebeği boşluğunu çok keskin bir daire yaptıkları için gözlerimde koyu kahverengi olduğu için bende gerçekten bu lens diye bağırdı gözüm, doğal durmadı ki benimde en büyük isteğim doğal durmasıydı. buğday tenli ve koyu kahverengi arkadaşlarımın kullanmasını önermiyorum. Çok donuk bir duruşu var gerçekten koyun gibi bakıyorum :D Ama fotoğraflarda hoş duruyor bana  göre sizde yukarıda görüyorsunuz. Tam yeşil değil griye çalan bir yeşil rengi var. Katalogda çok doğal duruyordu ama bende malesef olmadı.

Kullanan ve doğal duran arkadaşlar varsa tecrübelerini yoruma bekliyorum :)


İşin özeti lensin kalitesi güzeldi batma yanma vs sorunla karşılaşmadım ve bulanıklaşma diğer lenslere nazaran daha az gibi geldi özellikle sol gözümde bulanıklık hiç yoktu. Renklendirme kısmı bende kötü durdu çünkü orta yuvarlağı eğer rengi mavi alsaydım Komutan Logar olabilirdim :D Miyop olarak çok iyiydi tabi ki hakkını yemeyeyim :)
Bunlar benim tecrübemdi lens çok değişken bir konu arkadaşlar bende böyle olan sizde aşırı doğal durabilir :)
Makalemi okuduğunuz için teşekkürler umarım sizlere faydası dokunur. ^^







-Lensimi aldığım optik
Sultantepe Mahallesi, Selmani Pak Cd No:59, 34674 Üsküdar/İstanbul



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder