28 Mayıs 2016 Cumartesi

Lee Stafford volumizing mousse - Hacim Verici Köpük

       Kıvırcık saçların kurtarıcıları bilirsiniz köpüklerdir. Her köpük ne yazıkki bu sınıfa girmez.. Bu ürün benim kullandığım bir ürün. Ürün vaatleri şunlar;
*Hacim verici köpük
*İki kat daha fazla hacim
*Yapışmaz 
*Sertleştirmez

            Benim için kıvırcık saçta ürünün vermesi gereken en önemli unsur hacim vermesidir. Bunu da vaatlerinden etkilenerek aldım ve 20 küsür bir para vermiştim. Kullandıkça hayal kırıklığı yaşadım diyebilirim. Tavsiye etmiyorum. Aman aman bir hacim vermesi yok. Yapışmaz, sertleştirmez demesine rağmen saçımda biraz sertleştirme yapıyor. Biraz da yapışma hissi gibi bir his de var. Bu ürün benim için sınıfta kaldı.
          Köpüklerin saçın yapısını bozduğunu düşündüğüm için sürekli köpük kullanan bir insan değilim. Fakat saçları dalgalı ve kıvırcık olanlar bilirler, bazı durumlarda ekstra hacim ekstra şekil için köpük kullanmamız gerekiyor. Ve nadir kullansam da elimin altında sağlam bir köpük olsun isterim. Ama bu köpük o köpük değil. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder