25 Nisan 2018 Çarşamba

La Casa De Papel


 Çok yankı uyandıran İspanyol dizisi ile karşınızdayım. Eminim ki bu dizinin adını duymayan çok az kişi kalmıştır. Bu kadar konuşulması ve abartılması izlemeyenler için antipatik gelsede abartıldığı kadar olduğunu düşünüyorum. Dizi 2 sezonda bitirmişti kendini. 1. sezon 9 bölüm. 2. sezon 6 bölüm. Dizinin kendini bitirdiğini finalini izleyince farketmiştim. Ve çok üzülmüştüm. La Casa De Papel oyuncuları müjdeyi verdi. 3 sezon 2019 da yayınlanacak :)

  Sürükleyici bir darphane soygununu anlatan dizi. Bir darphane soygunu nasıl dizi olur derken sürüklenerek izlediğim bir dizi oldu. İspanya Kraliyet Darphanesinin soygunu çok öncelerden planlanmış, alanında usta olan azılı suçlular toplanarak 5 ay boyunca bir evde soyguna hazırlandılar.

       Kimlikleri deşifre olmaması için her biri şehir isimleri seçtiler, soygundada Salvador Dali'nin maskelerini kullandılar. Ekip; Tokyo, Berlin, Rio, Moskova, Denver, Oslo, Helsinki, Nairobi,Profesör. Soygunu yöneten Profesör adlı kişi. Tamamen gizemli bir kişi. Soygunun planı ince elenip sık dokunmuş her ayrıntı düşünülerek oluşturulmuş bir plan. Karşılarına çıkabilecek küçük sürprizler bile unutulmamış. 

Diziyi Tokyo'nun ağzından dinliyoruz. Tokyo ve Berlin dizide saç baş dolduracak duruma getirse de bizi. İkisi de sıkıntılı anların kurtarıcıları oldular. Profesör ve Berlin'in yakınlığı ve aralarında ki gizem bana kardeş oldukları hissiyatını getirdi.



Velhasıl kelam beğendiğim kaliteli bir dizi. İzlemenizi tavsiye ediyorum ;)

1 yorum: