14 Mart 2019 Perşembe

Telefonuma internetten nasıl video indirebilirim?

Merhaba arkadaşlar buralara sizlere yardımcı olacak şeyleri yazmayı çok özlemişim. Ben okuluma giderken yolda film ve dizi izlemeyi çok seviyorum önceleri telefonumdan filmi açarak film oynarken videoya basılı tutup indir diyordum ve 250 mb 300 mb gibi bir intermet harcıyordum. Son zamanlarda artık tüm siteler bu özelliği kapattı ve malesef ben artık video indiremez oldum. Biraz araştırdım ve bu müthiş şeyi keşfettim.
Kurması çok aşırı basit
➡️Google play'a gir.
➡️Video İndirici yaz.
➡️Yükle ve aç.
İşte bu kadar basit. Artık googledan istediğiniz videoyu indirebilrisiniz. Uygulamayı açtığınızda uygulama içerisinde google açılıyor,siz sitede kendi videonuzu arıyorsunuz.
Örneğin;  google'a Breaking bad 5. Sezon 1. Bölüm izle yazıyorum.
İlk siteye girdim video reklamlardan sonra açıldığında 1 2 dakika ileri gidiyoeum bu sırada video indirme programımın indirme tuşu kırmızı oluyor. Anlıyoruz ki artık inebilir 😀 Kırmızı indirme butonuna tıklıyoruz ve videomuz iniyor👏 Videoyu izlerken ekrandan ses açma kısma parlaklık arttırma veya azaltma işlemlerini yapabilir ayrıca ekran döndürme tam ekran yapma gibi butonlarıda görebilirsiniz 😍
Aşağıya görselleri bırakıyorum. Yardımcı olabildiysem çok sevindim herkese güzel günler diliyorum 🤗






                                       



2 yorum: