4 Ağustos 2019 Pazar

DIADERMINE Mıcellar Yüz Yıkama Jeli / Arınma Zamanı (Karma ve Yağlı Ciltler)

Merhabalar...
  Diadermine'n bu ürünün ilk çıktığı zamanlarda tanıtım amaçlı yapılan indirim döneminde almıştım. Ambalajında ki vaadleri dikkatimi çekti ve almaya teşvik etti.
  İçeriğinde paraben, sülfat,renklendirici ve mineral yağlar içermediği yazıyor. Bahsettiği gibi üründen yoğun koku almıyorsunuz ve yapısıda berrak hafif akışkanlı bir yapıda. Önce vaadlerini ardından yorumlarımı belirteceğim. Ön ambalajında ki vaad; "Arındırıcı beyaz çay yaprakları ve sebum düzenleyici Acnacıdol içeriği, makyajınızı çıkarmak ve cildinizi derinlemesine temizlemek için arındırıcı bir formülde bir araya geldi." Arka ambalajındaki vaadleride şu şekilde;

  • Cildi kir ve kalıntılardan derinlemesine temizler ve arındırır.
  • Makyajı tahrişe sebep olmadan gözler dahil tüm yüzden temizler.
  • Arınmış ve doğal bir görünüm sağlar.
  • Kurutmadan cildin doğal pH değerini korur.
    Cildim aşırı yağlı ve beklediğim arındırıcılığı bulamadım. Fakat makyajı temizlemede yardımcı oluyor. Cildim sivilcelenmeye meyilli ve yağlı bir cilt olduğu için beklentilerimi açıkcası karşılamadı. Bu temizleyiciyi sadece yoğun makyajlı günlerimde, makyajımı temizlememe yardımcı olması için kullanıyorum. Ürün tekrar bitincede yenisini almayı düşünmüyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder