30 Eylül 2019 Pazartesi

Garnier Botanik Temizleyici / Ferahlatıcı Makyaj Temizleme Sütü / Üzüm Suyu

       Bu ürünü ne zaman ve hangi sebeple aldığımı hatırlamıyorum. Ara ara cildimi yoğun bir şekilde temizlemesi için elimin gittiği bir üründür. Ürün, %96 doğal kaynaklı bir içeriğe sahip, ürünün ambaljıda %100 geri dönüştürülebilirdir. Normal ve karma ciltler için olan ürün üzüm suyu ile zenginleştirilmiştir. Ferahlatıcı Makyaj Temizleme Sütü olarak belirtilmiş fakat ferahlatıcı bir etki hissedemedim.Vaadi; makyajı temizler, cildi arındırır ve tazeler. Dudak ve cilt makyajını çok güzel bir şekilde temizliyor. Hatta makyaj temizleme suyumdan daha etkili bir şekilde dudak makyajını temizliyor. Bu ürünü kullandıktan sonra makyaj temizleme sütü olması sebebiyle ciltte kalan ürün için kesinlikle ya bir temizleyici ile cildi yıkamak gerekiyor yada tonik ile kalan ürünü temizlemeniz gerekiyor.
   Ürünü pamuk veya yuvarlak ped yardımı ile yuvarlak hareketlerle uyguluyorsunuz. Parmaklarınıza ürünü döküp yüzünüze nazik heraketlerle masaj yaparak uygulayabilir ardından pamuk yardımıyla kalanı ürünüde  temizleyebilirsiniz. Yaz ayları cildimde yağ ve kir hissettiğimde de cildime bu ürünü uygulayıp ardından cildimi temizleyici bir ürün ile yıkıyorum. Bu şekilde arınmış hissediyorum, ürün başlı başına bu hissi vermiyor. Ürün bittiğinde tekrar almayı düşünmüyorum bu ürünün kötü olduğu anlamına gelmiyor. Düşüncelerim bu şekilde :)
  İyi günler dilerim... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder