20 Mayıs 2016 Cuma

Film Önerisi : Flying Home ( Aşkın Kanatları )

           Filmin baş kahramanı Jamie Dornan :) Hepimiz onu Grinin Elli Tonundan tanıyoruz :D
Filmin türü Dram-Romantik gibi. Dram diye belirtmemden korkmayın ağım şahım bir dram değil. Fazla Dramı vermiyor. Yorumlara baktığımda izlemeden önce sıkıcı, durağan, dram sevmem demişler. Fakat baş karakter için bile izlenesi bir film. Ben filmi fena bulmadım
          Filmin konusu  Jamie Dornan New York'lu bir iş adamı ve tam bir iş delisi. İşi ve aşkı arasında kalmasını konu alıyor. Filmde Vitterlop'u ben çok sevdim arkadaşlar. Gerçekten sevilesi bir kuş :D

 

                           Evet işte bu bizim Vitterlop'umuz. :)
Başta tam duyguyu yakalayamasamda finale doğru o duyguyu aldım arkadaşlar. Kısacası gerilim, korku dan sıkıldınız mı? Değişik, farklılık mı olsun istiyorsunuz? Açın izleyin derim...


Evet buda burda dursun :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder