16 Mayıs 2016 Pazartesi

Yabancı Dizi Önerisi : The Walking Dead

     Daha öncede belirttiğim gibi her diziyi, her filmi izlemem ben. Çok ince eleyip sık dokurum. Bağlanamayıp bıraktığım dizilerim olur. Ben Game Of Thrones, Vikings, The Last Man On Earth bitirdim.Hepsi birbirinden güzeldi. Bir yandan kore diziside izledim. Boşluğa düştüm. Çok aradım ne izlesem diye. The walking deade başladım. Dizi zombi dizisidir. Başlangıçta bana korkunç geldi fakat daha sonra alışıyorsunuz. Kesinlikle izlenebilir bir dizi. Boşluktaysanız hiç benim gibi aramayın başlayın ve izleyin arkadaşlar. Tavsiyemdir. Dünyayı zombiler ele geçiriyor. Zombilere aylaklar diyorlar. Bu konu üzerinde olan bir film. Bu diziiye başlayalı 5 gün oldu ve 2. sezon 5. bölümdeyim, düşünün ki çok yoğun olduğum bir zamandayım tezim, ödevlerim varken bu kadar çok izliyorsam. İzlenebilecek bir dizi demektir bu. Sevgiler ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder