16 Mayıs 2016 Pazartesi

Evde Gözleme - Bir Öğrenciden Pratik Tarifler

Gözleme yapmaktan daha kolay birşey mi var? Adeta bir öğrenci yemeği hem bütçe dostu hem 3 gözlemeden sonra tıkanıyorsunuz 😀




 Bu görseller bana ait değildir, benim yaptıklarımın aynısıdır diyebilirim,benim gözlemelerimin fotoğrafları şuanlık arşivimde yok,ama siz yaparken nasıl bişeyle karşılacaksınız görmeniz amaçlı örnek olarak koydum. En kısa sürede kendi gözlemelerimin fotoğraflarıyla bu yazıyı güncelleyeceğim 😊


Malzemeler 
Bimden günlük yufka 1 paket( 7 tane var) 3,5lira
Peynir İsteğe göre zeytin yada sucuk
Bir kase biraz sıvı yağ biraz su karışımı


Evet malzemeler bu kadar



-Yufkamızı tezgahımızın üstüne açıyoruz

-Tek yaprak olan yuvarlak yufkamınızı ortadan ikiye ayırıyoruz
-Ayırdığımız parçalardan hepsine şu işlemi yapıyoruz 
-Önce yağ karışımlı suyla yufkayı elimizle nemlendiriyoruz, 
-Ortasına peynirimizi koyuyoruz,yufkayı zarf şeklinde katlıyoruz her katlama aşamamızda yağlı su sürüp nemlendirmeyi unutmayın, 
-Zarf şeklindeki yufkanızı,yufkanıza hava alması için iki üç darbe çatal batırın ve sonra biraz yağladığınız tavaya koyun,
-iki dakika arayla çevirin 😊


Bir buçuk yufkayla doyabileceğinizi düşünüyorum 😊 Afiyet olsun 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder