17 Haziran 2016 Cuma

Kırılmış Pudra Nasıl Düzeltilir ?

Kırılmış pudraları nasıl eski haline getireceğinizi anlatıcam. Fakat ben şöyle farklı bir şey yaptım. Arkadaşlar ben dibinde kalmış pudralarımı bir türlü çöpe atamıyordum. Sizde israfı sevmiyorsanız, elinde olan dibindeki pudraları, sevdiğiniz bir pudra kabının içine kırarak dökün. Pudra kabının içinde iyice parçalayın un kıvamına getirecek kadar ezin. Daha sonra üzerine limon kolonyası dökün ve bunu çamur gibi yapın iyice karıştırın. Fakat fazla cıvık olmasın rahat karıştırabileceğiniz hale getirmeniz yeterlidir. Limon kolonyasının içinde ki alkol buharlaşacağı için bir sıkıntı olmayacak arkadaşlar.


Bu resim kolonyayı dökmeye başladığımda çekmiştim. İyice karıştırdığınızda ben kahvaltı bıçağıyla üstünü düzleştirmiştim. Kaşık yada spatula da kullanılabilir.  Daha sonra kuruması için ben camın önüne koymuştum arkadaşlar resim de şu şekilde oluyor:


Tam kurumadan hafif çatlamaya başlıyor siz kurumadan tekrar bir kontrol edin ve düzleştirme işlemini hafif bir şekilde tekrarlayın. Arkadaşlar düşünün az kalmış 3 pudramın sonucu 1 paket pudra oldu :D Sizde benim gibi israfı sevmiyorsanız yada pudranız kırılmışsa bu tekniği kullanabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder