10 Haziran 2016 Cuma

NYC Cheek Glow (allık) - NYC Expert last lıp color (ruj)

NYC markasını watsons mağazalarından bulabilirsiniz. Diğer kozmetik ürünlerine göre oldukça uygun ürünleri mevcut. Mezuniyet makyajım için ruj ve allık almıştım. Rujundan hiç memnun kalmadım. Mezuniyet makyajı için almama rağmen kullanmadım. Allıktan memnunum 1-2 haftalık sürede deneyimlerimden memnun kaldım. Allık için fikrim değişirse bu konu hakkında yeni bir yazı yazarım. Ruju beğenmeyince allığa da şüpheli yaklaşıyor insan. Fakat ben bu markanın bronzer ve maskaralarını da kullanıyorum. Onlardan gayet memnunum arkadaşlar... Bir ruj için marka karalamayalım.
Aldığım ürünler:

*Allık: Cheek Glow/703 Plaza Plum vişne çürüğünü andıran bir rengi var.
*Ruj: Expert last lıp color/418 Sugar Plum

Renklerinin birbirine benzerliği beni çok etkiledi. Ve o yüzden aldım diyebilirim. Fiyatları da gayet uygundu. Rujun fiyatı 6 lira olması lazım. Allıkta 10 küsürdü. Ambalajları kötü ve kullanışsız. Allığı her açtığımda kırılcak hissi yaşıyorum. Ve yavaş yavaş açıyorum. Acil işim olsa allık elimde kalır :D
Fırçasını ümitli olmadığım için hiç kullanmadım. Poşetli bir şekilde fırça kullanılmayı bekliyor, daha da bekler gibi.. :) Rujun ambalajı da kötü. Uzungöle gittiğimde ruju çantama koymuştum. Kapağı açılmış ve acınacak bir hale gelmiş. Şuan yazıyı yazmak için baktığımda ise ambalajındaki yazıların silinmeye başladığını farkettim. Ki alalı şurda pek bişey olmadı.
Renklerin benzerliğini şu resimde gösterebilirim: 


Üst taraftaki allık, altındaki ruj. Ruj allığım simli olanı gibi duruyor. Bu benzerlik hoşuma gitmişti fakat uygulamada bu benzerliği göremedim. Geçelim incelemeye;
Allık: Pigmentasyon bakımından gayet yeterli. Resimde görüldüğü gibi simli bir yapısı yok. Mat bir allık. Ambalajda durduğu gibi bir renk veriyor. Keşke ambalajı biraz daha iyi olsaydı. En azından açıp kapatırken kırılcak diye korkmasaydım daha iyi olurdu. Allık alınabilir tavsiye ederim. Ben mezuniyette kullandım. Günlük makyajımdada kullanıyorum. Kalıcılığı 4-5  saat gidiyor. Tazeleme gerektiriyor. İnce bir ambalajda olduğu için çantada taşınabilir. Ruj gibi açılmaz. Kutusu sıkı sıkıya kapalı. Şuanlık deneyimde bir tozutmasını görmedim. Belki de kendi fırçamı kullandığımdan görmemişimdir. Sonuç olarak uygun, alınabilir bir ürün tavsiye ederim. Fiyata göre performansı iyi...
Ruj: Fiyatı fazla uygun diye mi böyle bir sonuçla karşılaştım yada benim beklentilerim mi fazlaydı bilemiyorum. Bileğime sürdüğüm rengi dudakta çok fazla vermiyor. Doğal ışıltılı bir renk bırakıyor. Fakat kalıcılığı yok. Ürünü kısa süreli, sıradan yerler için kullanıcam. Ambalajı yine dediğim gibi hiç iyi değil. Çantanıza koyduğunuzda kenarlarından bant geçmenizi tavsiye ederim...
Sağlıcakla kalın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder