21 Haziran 2016 Salı

Pure Beauty CC Krem

    Benim hayatımın CC kremi kendileri. Ben çok memnum kaldım, bitince tekrar alabileceğim bir ürün.  Ve gayette bereketli kendileri.  Açıkça söylemek gerekirse 1 senedir kullanıyorum ve bitmedi :D
   Sph 30 güneş korumalı bir ürün. Yazın kuru ve karma ciltler için ideal fakat aşırı bir yağlı cildiniz varsa tavsiye edemicem. Benim cilt yapım yağlı olmasına rağmen ben seviyorum kendilerini ya. Pudra ile dengeliyorum.
Verdiği parlaklık da  sağlıklı bir görüntü sağlıyor. Kokusunu ve ışıltısını da sevdim. İlk olarak elimin üzerinde denediğim de aşırı bir simli gibi duruyordu. Ve o an aklımdan bir sürü şey geçti. Ben bunu nerde kullanabilirim. Yüzümde nasıl durur. Çok mu gelinin kız kardeşi gibi dururum diye. Fakat iyi ki almışım. O simli yapısı ciltte de öyle durmuyor. Simli yapı ciltte canlı bir görüntü katıyor. Bu yüzden mat bb kremler bana donuk gibi geliyor. Siz ışıltı sevmiyorsanız yağlı bir cilt iseniz  Garnier yağlı ciltler için olan ucuz ince tüplü bb kremleri tavsiye ederim.
         Simi ve parlaması abartılcak bir durum değil. O sizin tercih meselenizle alakalı bu yüzden ürünü bence yermemelisiniz. Yan taraftaki resimde ben tam olarak koluma yedirmediğim halde ki görüntü bu işte...Benimde yağlı cildim var ama bu yapı benim çok fazla hoşuma gitti. Ağam şağam bir kapatıcılığı yok. Fakat benim yüzümdeki küçük sivilce izlerini gizlediğini söylemeliyim. Ne demişler yiğidi öldür ama hakkını yeme :D Fakat fazla bulaşıyor arkadaşlar :/
         Sanırım 2 tonu var Ivory ve Natural diye. Ben Natural tonunu kullanıyorum. Beyaz tenliler ıvory tonunu kullanmalılar. Benim gibi esmerler Natural kullanmalı. Natural tonu cildimle birebir örtüşüyor ve bronzkende cildimde sırıtmıyor. O yüzden açık tenliler sakın sakın Natural tonu almayın :D Fiyat konusunda indirimsiz 29 30 küsür bir fiyat. Ben indirimliyken almıştım. Sizde bence bekleyin indirime denk gelirseniz alın. Bitince ben öyle yapıcam :D

Sağlıcakla kalın….


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder