22 Haziran 2016 Çarşamba

Garnıer BB Krem


Bu kremle tanışana kadar bir çok markayı alıp,mecburen kullanmıştım. Fakat bu markayı 2 senedir tereddütsüz kullanıyorum. Fiyatı 25 liradır fakat ben bir tüpü her gün kullanmama rağmen 3 ayda bitiren bir insan olduğum için 3 ayda bir indirime geçtiği anları kovalıyor ve hemen alıyorum

Bu bb kreme neden mi bu kadar taktım?

  Öncelikle cildim karma bir cilt yağlı ile kuru arasında gidip geliyor. Yüzüme bb krem tarzında yada kapatıcı,fondöten tarzında bir şey sürsem sürekli ya parlama yada ıslak nemli yapış yapış bir his veriyor. Bu beni son derece rahatsız ediyor.

  Bu BB kremin en önemli özelliği yüzünüze sürdüğünüzde size yapış yapış gibi bir his vermez,direk matlaşır nasıl bir kıyafet denediğinizde üstünüze tam oturuyorsa işte bu bb kremde yüze tam oturuyor.Ben Garnıer bb krem dediğimde bu uzun tüple kısa tüpü karıştıran arkadaşlar oluyor.
   Bakın kısa tüpü önermiyorum. O Yüzünüzde yapış yapış bir his bırakıyor ve bariz ben burdayım bakın ben kapatıcı bir kremim diye bağırıyor.
fakat Bu fotoğrafta görmüş olduğunuz bb kremleyken,arkadaşlarım çoğu zaman yüzüme bişeey sürüp sürmediğimi farkedemiyorlar.
  Cilt lekelerini sivilce izlerini hem güzel kapatıyor hemde yüzünüze sürdüğünüzde abartı makyaj özelliği göstermiyor. Yüzünüzde en az 5 6 saat canlı hafif bir şekilde duruyor. 

3 Farklı ton seçeneği vardır. Açık-Orta-Koyu Ben açık olanı kullanıyorum, orta tonu normale göre biraz koyu diyebilirim. 

Son derece memnunum,çevremde övdüğüm arkadaşlarda kullanıp bana çok olumlu bir şekilde geri dönüş yapıyorlar.

  Mat görünen,güneş ışığından koruyan,parlama yapmayan,yapış yapış yapmayacak olan bir bb krem arıyorsanız bu kremi denemekten hiç çekinmeyin 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder