12 Haziran 2016 Pazar

Şehriye Çorbası

Bir öğrenci yine çok pratik bir tarifi sizlere sunuyor :)


(görsel alıntıdır güncelleme yapılacaktır)


Malzemeler;
Yarım paket margarin
1 Çay bardağı tel yada arpa şehriye
1 paket tavuk bulyon
1 tatlı kaşığı salça
1 adet soğan
1 adet domates
Birazcık maydanoz :)
Tuz


Hazırlanışı;
Domates ve soğanı dilerseniz küçük küçük doğrayın ama ben genellikle rendeliyorum :)
Yağı tencerenizde eritin salçayı ekleyin ve birbirine karışınca önce soğanı sonrasında domatesi ekleyip o şekilde biraz kavurun. Sonrasında üzerine şehriyenizi dökün üç dört kere karıştırıp sıcak suyunuzu ekleyin,ekleyeceğiniz su 1 litreden fazla olmasın,suyu sizin tercihinize bırakıyorum ben genellikle 4 su bardağı su ilave ediyorum :)
Suyunuzu eklediğinzde kaynamaya başladığında tavuk bulyon ve tuzunuzuda ekleyin

10-15 dakika orta ateşte kaynamaya bırakın üzerine ince kıydığınız maydanozları ekleyin bir iki dakika daha kaynadıktan sonra çorbanız hazır olacaktır :)
Afiyet olsun

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder