12 Haziran 2016 Pazar

Yabancı Dizi Önerisi : The Walking Dead


Bu dizi hakkında yazı yazmıştım. Fakat güncelleme gereği duydum. Şuan dizinin 5. bölümündeyim. Ve dizi yıkılıyor arkadaşlar. Elimde olsa dağa taşa bu dizi izlettiricem o derece sevdim ve beğendim. Gözünüz kapalı başlayın hele o 4. sezon yokmu :D Dizi öyle bir heyecan verdi ki bana durdura durdura izledim. Müthişşşş :D Önceki izlediğim Kore dizileri dışındaki yabancı dizilerim: The last man on eart, Vikings, Game of Thrones bu 3 diziden birini izlediyseniz bana güvenin ve bunu da izleyin :D Hiç yabancı dizi izlemediyseniz tekrar bana güvenin ve bu diziye başlayın. Diziyi başında bırakanlarada sesleniyorum devam edin :D
Dizinin konusu zombi istilasını konu alıyor. Hayatta kalmak için grup oluşturuyorlar ve birbirleri için canlarını da vermeye hazırlar. Gerilim dolu bir film. 2 gün sonra uçak yolculuğum olcak hopp 2 bölümünü de telefonuma atıp yolda izlicem :D
Dizinin her bölümü bittikten sonra sayfanın aşağısına iner yorumları okurum. Ve size o yorumlardan bir kaçı ekliyim :)
*Öl de ölelim Rick Başkan
*Kredi çek kefil olalım Rick Reis
*Gittikleri bütün evlerin kasabaların çimleri hiç uzun değil aylaklar(zombiler) boş zamanlarında çim mi biçiyor acaba ( Bu yorum beni gülümsettiği için paylaştım)
İyi seyirler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder