19 Haziran 2016 Pazar

Ucuz Uçak Bileti Nasıl alınır ?

    Ben üniversite öğrencisiydim. Ve sürekli uçak kullanırdım. Uçağı ucuz almayı son 2 yılda farkettim. Öncesinde ne paralar gitti, ne paralar....
     İlk önce uçak biletini internetten almayı öğrenin korkucak hiç bir şey yok arkadaşlar. Gidiş-Dönüş ve Kalkış-Varış yerleri, tarihi karıştırmadıktan sonra hata yapıcağınız hiç bir kısım yok. Biletinizi kendiniz alın, tanıdığınıza da değil kendiniz almayı öğrenin. Bu hayat boyu Allah ömür verdikçe karşınıza çıkacak olan bir durum.
Benim ilk hatam da biletimi kendim almamamdı. Çünkü hem korkuyordum hata yaparım diye hemde bu ziraatın gençbanka kartını internete açmamış, telefon numaramı kaydettirmemiştim. Sırf bir kerelik bankaya gitmek yerine sürekli paracıklarımı harcadım ... Biletimi uçak bileti satan yerlerden yada havaalanlarından alırdım. Arkadaşlar bana çok pis kitlerdiler. İnternetten gördüğüm fiyata 20,30 lira ekleyip alırlardı.En son havaalanında yüklü bir miktarda kitlediler ve kitleyiş o kitleyiş biletimi kendim almaya başladım :D 
    Arkadaşlar öncelikle Pegasus için Pegasus Plus'a üye olun. Ücretsiz bir üyelik, size hiç bir şekilde bir zararı olmayacak. Üye olduğunuzda size özel indirimlerde size haber veriyorlar. Her uçuşunuzdan uçuş puanı kazanıyorsunuz 1 Uçuş puanı 1 Türk Lirasına eşit arkadaşlar. Ayrıca internetten üyelik numarınızla online check in yaparsanız, yine uçuş puanı geliyor. Kısacası 7-8 lira gibi bir para birikiyor. Ben her bilet alışımda kulanıyorum. Arkadaşlar zarar yok yarar var kayıt olun bu bir reklam değil :D Bu tamamen tecrübeyle sabit
    Anadolu Jet için yaşınız 25'i doldurmamışsa kesinlikle Jetgenç'e üye olun. Tamamen ücretsiz bir kayıt 10 uçuşa 1 bilet hediye veriyor. Ve bilet alırken jetgenç kısmını işaretlediğinizde normal bilet fiyatlarına göre biraz daha indirimli bilet alıyorsunuz. Ayrıca jetgençlilere özel kampanyalar da oluyor. Sadece jetgenç içinde değil. Anadolu Jetin kampanyalarını mailinize gelmesini sağlayın. Bilet aldığınızda kampanyalardan haberdar olmak istiyorum diye işaretlerseniz. Yine ücretsiz bir şekilde kampanyalar mailinize geliyor. Boş iş gözüyle bakmayın ben İstanbul-Trabzon'a 100 lira ile gidiş-dönüş bileti aldığımı bilirim. 
    Jetgençli olsanızda olmanızda Miles Smiles'a üye olun arkadaşlar. Kesinlikleee. Her uçusunuzda milleriniz birikiyor. Ve belli bir birikimden sonra sadece vergi harcı ödeyerek bilet alıyorsunuz. Şöyle diyim millerim birikti ve 35 lira gibi bir fiyata uçak bileti aldım :D Havalanına gittiğinizde de Miles Smiles üye olmak istediğinizi söylediğinizde kartınızı size veriyorlar ve üyeliği başlatıyorlar. Aynı şekilde internette de ücretsiz bir şekilde üye olabiliyorsunuz. Kartınızı size yoluyorlar. Aklınızda takılanı bana yorum kısmında yada yan taraftaki iletişim kısmına yazarak bildirebilirsiniz. Ve detaylı bilgi için Türk Hava Yollarını da arayabilirsiniz. Kesinlikle çekinmeyin, yardımcı oluyorlar.
     Ucuz bilet için bu tür üyelikleri yaptıktan sonra kampanyaları takip edebilirsiniz. Ayrıca biletinizi önceden almalısınız. Son güne bırakmayın. Çok fazla öncedende almayın çünkü biletlerin birden indirime geçtiğide oluyor. Bayram günleri ve resmi tatil günleri çok fazla talepten dolayı pek kampanya yapmıyorlar. Bu özel günler için kampanya beklemeyin. Erkenden biletinizi alın. Yaz tatilleri için de bilet fiyatları artıyor. Kışın ise bilet fiyatlarında düşüş oluyor. 
   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder