18 Haziran 2016 Cumartesi

Evde yoğun nemlendirici yapımı

Bu anlatıcak olduğum malzemelerle yapıcağımız yoğun nemlendiriciyi, epilasyondan sonra kullanabilirsiniz, kurumuş çatlamış olan bölgelerinize uygulayabilirsiniz, banyodan sonra kullanabilirsiniz. İçerisine yağ karıştırıcak olduğumuzdan ve fısfıslayan bir şişede yapacağımızdan kullanımı kolay olacaktır.
Ben pantenin argan yağı şişesinin içine doldurdum. Sizin de elinizde bitmiş bir şişe varsa ona koyabilirsiniz.
İhtiyacımız olanlar:
* Krem (hiç farketmez elinizde bulunan krem çeşitlerinden azar azar ekleyebilirsiniz)
*Bebek pudrası (pişiğe iyi gelen bu pudralarla hazırlayacağımız karışımda kızarıklara ve yumuşatmaya iyi gelecektir)
*Gliserin (Gliserinin faydalarını başka bir yazımda belirtmişti. Çok yoğun nemlendirme özelliğine sahip)
*Maden suyu ( maden suyunuz yoksa kaynamış suda olabilir. Fakat maden suyu olması terhimizdir. İçindeki mineraller +++ değerinde :) )
*Kullanımı kolay olan bir şişe ( Bu şişelerden watsons ve gratisde de satılır. Elinizde olan şişelere de doldurabilirsiniz)
*Elinizde olan yağ örneğin benim elimde argan yağı vardı.

Bu şekilde arkadaşlar malzemelerim. Ben bunları geniş bir fincanın içine koydum. Şu şekilde koydum; Arkadaşlar burda hazırlayacağınız karışım çok sıvı olmamalı fakat yoğun da olmamalı akışgan olucak bir şekilde hazırlayacağız. Kıvamınıda resimde kolumda ki duruşundan farkedebilirsiniz. 5-6 kaşık gibi arko kremden ve avonun kreminde aldım. Üzerine ikişer kaşık yağlardan ilave ediyorum. Üzerine 2 çay kaşığı maden suyu ekliyoruz. Ve yoğunluğunuda pudrayla ayarlıyoruz. Pudrada da abartıya kaçmıyoruz. Çünkü akışganlığını engellemiş oluruz. Başlangıçta böyle başlıyoruz ve iyice karıştırıyoruz ambalaja ekliyoruz. Ambalajınızın boyutuna göre malzemeleri çoğaltın veya


azaltın. Burdaki malzemelerin markaları farketmiyor. Önemli olan krem, yağ, maden suyu, pudra dörtlemesidir. Siz elinizde imkanları değerlendirin :) Ve karışım size fazlasıylada yetecek bereketli oluyor arkadaşlar. Ayaklarımıza bol bol uygulayıp sabah uyandığımızda yumuşacık ayaklarla uyanabiliriz. Yada lazer epilasyon veya jilet kullanıyorsanız epilasyonunuzun bitiminden sonra uygulamanızda cildinize iyi gelecektir. Lazer kullanıyorsanız bu karışıma güneş koruyucu da ekleyin arkadaşlar :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder