1 Temmuz 2016 Cuma

Korku Filmi Önerisi: Son Vardiya / Last Shift

Gerilim-korku türünde bir film. 2014, ABD  yapımlı bir film. IMDB puanı 6.8.  Film az oyuncuyla tek bir mekanda geçiyor. Fakat bu filmin sıkıcı olduğu anlamına kesinlikle gelmiyor. Az oyuncu ve tek mekanda nasıl korkutulur bu filmde bunu göstermişler :) 
Filmin konusuna kısaca değinecek olursam: Polis memuru olan Jessica Loren'ın karakolda ilk nöbetidir. Jessica'nın bu karakolda bilmediği bir şey var. Eski tarikat lideri olan John Michael Paymon ve iki müridi bu karakolda intihar etmişlerdir. Lanetleri bu karakolda sürmektedir. Jessica bu kötü varlıkları görmeye başlar. Ve çıldırtıcı 6 saati başlar.  Resmen bitmeyen bir nöbeti izleyeceksiniz. Psikoloji-korkuyu andıran bir filmdi. 
Filmi ben başarılı buldum. Bu benim düşüncem. Filmde gerildim ve korktum. Hatta bazı sahneleri gözüm kapalı izledim. Afişine ilk baktığımda pek beklentim yoktu. Olmayan beklentilerimi fazlasıylaa karşıladı :D Puanlama yapıcak olursam 10 üzerinden 8'i bence hakediyor. Az oyuncu ile tek bir mekanda geçen korku filminde gerilim ve korku vermek bence her filmin harcı değildir. Bunu başarmışsa gözümde gayette çok başarılı bir filmdir. 
Sağlıcakla kalın... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder