1 Temmuz 2016 Cuma

Urban Care Natural's Intense Keratin Saç Bakım Maskesi

Saç maskesine hepimizin ihtiyacı vardır. İyi bir maske arayışındayken bunu kullandım. Ve uzun süre kullandım. Yorum yapabilecek kadar kıvama geldiğimi düşünüyorum. Beni cezbelden aşırı yıpranmış saçlar için oluşu, yoğun hasar onarımı ve parlaklık veriyor oluşuydu. 20 liraya yakın da bir fiyatı var. Büyük umutlarla aldım kendilerini.
Ambalajın arkasında yazılanlardan önemli gördüklerimi sıralayacak olursam: "Keratin içere özel formülü ile aşırı yıpranmış ve kuru saçlar için geliştirilmiştir. Saçın yeniden yapılanmasına ve saçtaki hasarın onarılmasına yardımcı olur. Sağlıklı saç oluşumunu destekler.

  • Anında etki ederek saçın kolay taranmasına yardımcı olur.
  • Nemi hapsederek saça parlaklık sağlar. Ağırlaştırmaz. ( Ağırlaştırmaz ibaresi benim için önemliydi. Çünkü saçlarımı kıvırcık ve doğal halinde kullanıyorum. Ağırlaştıran ürünlerden bu denli vazgeçiyorum.)
  • Paraben içermez. (Paraben içermemesi de önemli bir ayrıntı)
Bakım önerisi ise şu şekilde: Hafta da 2-3 kez kullanılacak. Şampuan sonrası nemli saça kökten uca doğru uygulanıp 1 dakika beklenerek iyice durulancak.

Eveeet... Şimdi benim yorumlarıma gelecek olursak. 1 dakika bekleyin diyor ama o kısma hiiç uymadım. Çünkü zaten ben bu maskeden bir etki görmedim 1 dakika beklesem nolcak. O zaman hiç kullanmayayım. Ürünü kullandıktan sonra açıkcası hayal kırıklığı yaşadım. Ve bir daha bu ürünü alıcağımı düşünmüyorum. Maske görevini yerine getirmiyor. Yoğun hasar onarımı diyor ama bu hasar onarımını nereye yapıyor merak ediyorum doğrusu. Yapısı saç kremini de andırıyor. Fakat saç kremi bile inanın daha fazla bakım yapar. Tek olumlu yanı benim için kokusu. Tatlı sakıza benzer bir kokusu var. Benim ince telli saçıma etkisi olmadı. Sizinki kalınsa hiç bakmayan bile :) Benden bu kadar arkadaşlar ürün hakkında merak ettiklerinizi aşağı yorum kısmına bırakabilirsiniz. Yada yan taraftaki iletişim kısmından bana ulaşabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder