14 Eylül 2016 Çarşamba

Yeni kategorim : Tarih Köşesi

Arkadaşlar ben Tarih mezunuyum. Yani Allah'ın izniyle bu dönemden sonra mezun olacağım. :)
Alttan iki tane dersim var. Bunlar hakkında not çıkarıp, araştırmalar yapacağım. Yaptığım araştırmalarımı da burada yazarak paylaşacağım :) Böyle bir birikimim varken neden paylaşmayayım? Hayat paylaştıkça güzel değil mi? Vize ve final zamanları çok fazla not aramışlığım oldu. Ve elimin boş döndüğü de oldu...Gerçekten çok sinir bozucu bir durum oluyor. Zaten bu blog yazma olayına da bu yüzden girdim. Arayıp bulamadıklarım oluyor ve şu zamanda böyle eksiklikler varsa bende bir kum tanesi kadar doldursam güzel olmaz mı? Tarih konusunda da kendime güveniyorum. Tabi ki unuttuklarım olabilir. Ben üniversite hayatım boyunca çok iyi hocalardan dersler aldım yazarak bu bilgilerimi dağıtmak istiyorum :) Keyifli okumalar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder