17 Nisan 2018 Salı

Filipin Dizisi: On The Wings Of Love

   Asya'da bir ülke olan Filipin'e ait izlediğim ilk dizi. Başrolleri; Nadine Lustre ve James Reid paylaşıyor. Bu ikili gerçek hayatta da sevgililer. Dizi 2015-2016 yılları arasında yayınlanmış. 145 bölüm sayılı bir dizi. Sadece 22 bölümün çevirisi var ve bu oldukça üzücü. Gerçekten beğenerek izlediğim hoş bir diziydi. Umarım çeviri tamamlanır :(
 Filipin'de Leah'ın ailesi ekonomik zorluklar yaşarlar. Leah küçük yaşta iken annesi Amerika'ya gider ve oraya yerleşerek onlarıda yanına almak ister. Annesinin ölüm haberi gelir. Leah genç bir kız olunca Amerika'ya gidip hem annesinin mezarını bulmak, hemde annesinin hayalini gerçekleştirmek ister.
  Clark Amerika'da dır. Babası tarafından kabul edilmeyen bir evlattır. Kardeşleri Filipinde, annesi ise ölmüştür. Clark kardeşlerine ve Filipinde'ki akrabalarına yardım etmek için Amerika'da yoğun tempoda çalışmaktadır. İkilinin hayatları Amerika'da kesişir. Ve dizi böyle başlar :) 
   Samimiyetimle söylüyorum gerçekten hoş bir dizi. Bu diziye ait çok fazla klipte yapılmış. Merak ediyorsanız kliplerini izlemeniz yeterli. O zaman bana hak vereceksiniz :) Umuyorum ki dizinin çevirisi de tamamlanır... 

2 yorum:

  1. Bizde merakla bekliyoruz ya aslinda cok sevilen bi dizi neden cevrilmiyoki bizim yapabilcegimiz bisey yok mu ya😔

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilmiyorum devamını bende merak ediyorum :(

      Sil