9 Nisan 2018 Pazartesi

Garnier Nem Bombası Ferahlatıcı Kağıt Yüz Maskesi


   Yeni ve hızlı yayılan kağıt maske serilerine garnier dahil olmuş. Garnier markasının maskelerinden genel itibariyle memnunum. Bu maskenin ana vaadleri; Yoğun şekilde nemlendirmesi, ferahlatması, gözeneklerin görünümü azaltmasıdır. Ana maddesi ise; Yeşil çay özü, Hyaluronik asit, Nemlendirici serumdur. Yeşil ambalajlı olan bu maske karma ve yağlı ciltler içindir. 

  15 dakika yüzünüzde tutmanız gerek maskede, 15 dakika sonrasında;

  • Cilt yoğun bir şekilde nem kazanır.
  • Cildiniz ferahlar.
  • Cildiniz arınır.
Bu etkilerin kanıtlanarak yaşandığı belirtilmiş. Ve 1 haftada 3 kez kullanıldığında ise;


  • Cilt kalitesi iyileşir.
  • Gözeneklerin görünümü azalır.
  • Cilt dengelenir. 
Gibi etkilerin kanıtlandığı belirtilmiş. Maskeyi aldığınızda ambalajın arka kısmında zaten nasıl kullanılacağı anlatılmış. Unutulmaması gereken Mavi kısmının dış tarafta kalması ve cildinize yerleştirdikten sonra mavi kısmını çıkartmanız.


Benim deneyimlerim...
   Maske çok yoğun bir sıvı içeriyor. Elinize aldığınızda yoğun ıslaklığı hissediyorsunuz. Yüzünüze uyguladığınızda ise ambalajın ön yüzeyinde belirtildiği gibi ferahlama hissini yaşıyorsunuz. Ben yüzümde olduğu sürece yüzüme arada hafif parmaklarımla dokunarak masaj yaptım. Elimde kalan fazlalığı ise boynuma masaj yaparak kullandım. 15 dakika bitince maskeyi yüzümden çıkardım ve maskede kalan sıvıyı boynuma sürdüm.  
  Ambalajda maskeyi çıkarttıktan sonra masaj yapmamızı yada pamuk yardımıyla yüzde kalan miktarı temizlememiz yazılmış. Ben yüzümde kalanları masaj yaparak cildime yedirdim. Ve yüzünüzde kalanları cilt kendi emiyor, pamuk ile temizlemenize gerek yok.
  Maskeden sonra cildim vaad ettiği şekliyle nemlendi. Ve bu nem sivilce yapan türde bir nemlenme değil. Cildiniz arınır kısmında ise arınma değilde sanki cildimin biraz canlandığını hissettim.
   Maske tek kullanımlık olması ve 8 lira olması sebebiyle bu maskeyi sadece indirime geçtiği zamanlar alabilirim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder