6 Ekim 2020 Salı

Air Optix Colors Renkli Lens Yorumu

  Air Optix Colors Sterling Gray isimli renkli lensini aldım. Koronanın patlak verdiği ilk günlerde eve kapandığım o günlerde herkes çılgınca şeyler yapmıştır. Gözlerim miyop -1.00 ile -1.25 dereceler renkli lens almak istedim. Zaten evde geçiriyoruz süreci değişiklik olsun istedim. Esmer tenliyim ve esmer tenlilere açık mavi rengi yakıştırıyorum. Sterling Grayi seçme nedenimde tamamen bu. Gri olarak geçiyor fakat gözümde açık mavi ile gri arası bir renk oldu. Rengi çok
beğendim. Çok yakıştı elimde resimlerim olduğu için paylaşamayacağım. Fakat renk gerçekten güzel ve gözünüzde doğala yakın bir duruşu oluyor. Tam mavi değil tam gri değil. 2 arada bir derede güzel bir renk :)

    Lensin konforuna gelecek olursak. 2. renkli lens denememdi ve konforlu bulamadım. İlk renkli lens freeshlook isimli lensti onunla kıyaslayacak olursam freeslooktan daha konforlu. Hafif batma hissi oluyor ve ara ara renkli oluşundan kaynaklanan bulanıklaşma oluyordu. Bir süre sonra gözünüz lense alışıyor. Lensin varlığı unuttunuz anlar oluyorrkeeen lens diyorki hooop ben burdayım işareti veren o ağırlık ve rahatsızlık hissi :) İşin özeti arkadaşlar bulanık görme durumu yaşadım renkli oluşundan kaynaklanan ara ara batma da olduğu oldu. Bazen lens yokmuş hissi yaşasamda peşine koşa koşa lensi çıkarma hissi de oldu. Rengini beğendim. Ve lens doğala yakın duruyordu. Benim yorumlarım bu şekilde ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder