22 Haziran 2016 Çarşamba

DIADERMINE CC KREM


Fiyatı gerçekten ucuz olan bir ürün. İlk olarak bu dikkat çekiyor ve bir şans veriyorsunuz.  Ve de bu markanın medikal bir marka olması ayrı bir güven kaynağı. Çünkü ucuzluğu zarar verir gibi korkutma sağlamıyor. Ambalajında da silikon, paraben içermedğine dair bir yazı var. Bu cc krem hassa ve düşük toleranslı ciltler için üretilmiş. İçerisinde alerji yapabilecek maddeler yok. Yanma, tahriş etme gibi bir tepki de yok. Bende de her hangi bir reaksiyon göstermedi. Kaldı ki benim cildim problemli bir cilt. Sivilceye meyilli.
Hafif yapıda olduğu benim gibi yağlı ciltler de kullanabilir. Altına krem uygulamayın.  Nemlendirme bekliyorsanız kuru ciltler için yeterli gelmeyebilir.  Tek bir ton olarak üretilmiş. O da açık bir ton. Bende esmerim benim cildimde açık duruyor. Cildimi bronzer yardımı ile dengeliyorum ve sırıtmıyor. Günlük kullanım için ideal. Şuraya buraya gidicem ağır ürün sürmiyim. Hafif olsun belli belirsiz olsun, cildime de bakım yapsın diyorsanız alabileceğiniz bir ürün.
Kendisinden kapatma beklemeyin, performansı düşük bir ürün. Fakat cilt tonunu eşitlemede ben başarılı buldum.  Fiyatına göre üzmeyen bir ürün aslında. Ama tekrar tekrar söylüyor kapatıcılık beklemeyin. Bu ürünü alıcaksanız hafif yapıda içerisinde zararlı bileşenler bulunmadığı ve cilt tonunu eşitlediği için alın.

Sağlıcakla kalın…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder