18 Haziran 2016 Cumartesi

Evde Saç Boyası Hazırlama

Annemin saçlarını ben boyarım. Kutu boya almam, daha ziyade oksidasyon ve boyasını alarak kendim hazırlarım ve boyarım. Böylelikle istediğim karışımı yapabiliyorum ve daha ekonomik oluyor. Benim aldığım boyalar, kutu boya satan her yerde bulunmaktadır. Aldığınız oksidasyonlar saçınızın açılmasını sağlar. Kutu boyalardada bulunur. 1 tüp boya için 50 ml oksidasyon kullanılır. 


Annemin beyazları olduğu için 2 aşamalı boya hazırlıyorum.
İlk aşama: İlk olarak dip boyası için tüp boyayı kasenin içine sıkıyorum. Daha sonra 50 ml oksidasyonun hepsini dökmüyorum şişenin 4 de 3 nü döküyorum. Çünkü oksidasyon saç açmayı sağladığı için beyaz kapatmada boyanın etkisini azaltır düşüncesiyle :) iyice karıştırdıktan sonra önce tüm diplerini boyuyorum. Ardından 2. aşamaya geçiyoruz.
İkinci aşama: Aynı renk aldığım 2. tüp boyayıda biten kasenin içine sıkıyorum. Ardından 50 ml oksidasyonun hepsini kasenin içine döküyorum. Ve iyice karıştırıyorum. Kalan saçlarını da iyice boyuyorum. 
Ardından 40 dk bekliyoruz. Daha sonra yıkayıp saç kremi yada maske uyguluyoruz. İşte bu kadar :)
Sanıldığı gibi zor değildir. Herhangi bir sorunuz varsa yorum kısmına yada yan taraftaki iletişim kısmına yazarak sorabilirsiniz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder