29 Haziran 2016 Çarşamba

NYC BİG BOLD ANGEL LASH MASCARA

  Nyc'nin kullandığım maskaraları arasında en beğendiğim Big Bold Angel Lash Maskarasıdır. Bu maskara ile nasıl tanıştığımı kısaca anlatmam gerekirse:) Ben bu maskaradan önce Maybeline'nin maskaralarını kullanıyordum. Genelde biliyorsunuz ki 16 lira civarlarında oluyorlar. Tesadüfen fiyatındaki ekonomiklik dikkatimi çekti. 11, 12 lira falandı. Testerını açtım. Fırçası kalındı. Kalın fırçalı maskaralar ayrı bir tercihim oluyor. Ve denemek istedim. 
İyiki de denemişim. Kendileri 1 senedir vazgeçilmezim. Çok çok özel yerler dışında hep bu rimeli kullanırım. Maybelinenin maskaralarından pek farkı yok açıkcası. Tek farkı bu sürdükten sonra topaklanma yapıyor. Ve ilk başlarda yüzüme parçaları dökülüyor gibi bir izlenimi var diye hatırlıyorum. Ama şuan hiç öyle bir durum yok. Sadece topaklanma yapıyor. Ve bunu zaten çoğu maskarada yapıyor.
  Maskaranın şu şekilde iddiaları var: Yer çekimine meydan okuyan, tüy kadar hafif hacimli kirpikler. Tek katta yedi kat daha fazla hacim sağlar. Dramatik, dolgun, kalın kirpikler. Ve üzerine basarak reklamlarında vurgulanan tüy kadar hafif hacim veren maskara olması. Ambalajı mor ve üzerine gümüşle işleme yapılmış. Ambalajı kalın ve ele iyi uyuyor. Fırçasıda ambalajı gibi kalın ve şekli kum saatini andırıyor.
Uygulanışında bir zorlanma yaşamadım. Ambalajdan fırçayı çıkarırken biraz fazla ürün geliyor. Ve ambalajın ağzıyla fazlalığı almanız gerekiyor. Sürerken göz kapaklarıma çok bulaştırıyorum. Oda benden kaynaklanabilir. Hızlı kuruyor bu yüzden kat geçiyorsanız hızlı olmanız gerekiyor. Kuruduktan sonra geçilen katta biraz kötü bir görüntü oluşuyor. Çünkü topak topak etme gibi bir durumu var. Kirpiklerime gerçekten hacim verdi. Ve kirpiklerimi kalın ve dolgun gösterdi. Fiyatına göre bence iyi bir performans gösteriyor. Benim düşüncelerim bu yönde, ben beğendiğim için sizi bu yönde etkilemek istemiyorum. Olumlu yanını da olumsuz yanınıda belirttiğimi düşünüyorum. 
Huzurla kalın :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder