29 Haziran 2016 Çarşamba

NYC GET IT ALL MASCARA

Nyc Get ıt All Mascara: 
    Nyc'nin kullandığım en kötü maskarası diyebilirim. Çok amaçsız. Ben kendisini indirimde diye aldım. Zaten ürünleri fazlasıyla ekonomik fakat kullandığım ve sevdiğim mascarasından daha pahalı bir fiyatı olduğu için performansınıda ne yalan söyleyeyim, iyi bekledim. Çünkü gerçekten diğer kullandığım maskaraları fiyatına göre performansları fazlası ile iyiydi. Fakat bunda  umduğumu dediğim gibi bulamadım. Fiyatını ne kadar aldığımı hatırlamıyorum. 12 lira gibi birşeydi sanırım. 
   Nyc'nin ürünlerini watsons mağazalarında bulabilirsiniz. Ambalajı siyah ve üzerideki yazıları beyaz ton da yazılmış. İnce ve uzun bir ambalajı var. Fırçası da ambalajı gibi ince resimde de gördüğünüz gibi. Ben bu maskarayı destek amaçla kullanıyorum. Tek başına kullanılması imkansız gibi. Ürünün vaadleri şu şekilde: Göz alıcı ve dikkat çekici bakışlara sahip olucağınızı söylüyor. Kirpikleri daha hızlı kıvırıp, 70 dereceye kadar çok uzatacağı, %65'e kadar daha fazla hacim katar diyor. İçinde kirpik şekillendirici Kandelila balmumu ile kirpiklerinize istediğiniz şekli vermenizi sağlayacağı ve daha uzun belirgin kirpikler isteyen kadınların vazgeçilmesi olacağını söylüyor.
    Fakat ne hikmetse ben bu vaadlerin hiç birini göremedim. Hiiçç... Arkadaşlar tavsiye etmiyorum. Zaten fırçası ince olduğu için insanın beklentisi de düşüyor. Uzatma, kıvırma ve hacim yok. Bir de vaadlerinde şöyle bir yazı gördüm; daha uzun cesur hacim. Gülesim de geldi hani ürünleri bu kadar şişirek anlatmak ne kadar doğru bilmiyorum. Böyle şişirilen reklamları gördükçe bütün reklamlar fasa fiso geliyor. Kendi doğal kirpiğimden farkı sadece ıslak olması başka bişey değil :D Ben bu rimeli destekleyici bir rimel olarak kullanıyorum. Kullandığım rimellerden sonra bununla tamamlıyorum. O zaman destekle daha iyi bir görünüm sağladığımı da ilave etmeliyim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder