1 Temmuz 2016 Cuma

Kitap Önerisi ; Karanlık Zihinler


Dizi film tavsiye ederken bu kitabım aklıma geldi. En az diziler ve filmler kadar tavsiyeyi hakeden bir kitaptı kendi nazarımca. Ablam tarafından hediye edilen bu kitabı çok sevdim ve sizlerlede paylaşıyorum :)
Gerçekten çok güzel bir kurgu vardı kitapta,benim gibi aksiyon bilim kurgu sevenler için tam bir başucu kitabı olacaktır. 576 sayfalık bir kitaptır ve Kitabımızdaki kurgu şudur belirli bir dönemde çocuklarda hastalıklar meydana gelir ve çocuklar kamplara toplatılmaya başlanılır. Kamplar için tüm halka çocuklar ıslah edilip iyileşecek ve bu iyileşme güzel ortamlarda olacak izlenimi verilmektedir. Aslında olay pek böyle değildir.Çocuklar 5 renge ayrılmıştır. Kırmızılar,sarılar,turuncular,maviler,yeşiller. Esas kızımız rubby kampa ilk geldiği gün bir teste taramaya tabi tutulur,ve yeşil olduğu kanaatine varılır. Halbuki kızımız bir turuncudur. turuncu olmuşta ne olmuş ? Kızımız insanların zihnine görüntüler verebilir,anılarınızı silebilir,zihninizle bir oyuncak gibi oynayıp halisilasyonlar yerleştirebilir. Ama bunu öğrenmeli.. Gerçekten okunası bir macera romanı ve bir Serinin başlangıcıdır. Filminin çıkmasını şahsen çok istedim, Sizler için yazıma kitabın arka kapağında bulunan sözleride ekleyeceğim, okumanızı umacağım :) 


"Adım Ruby
Hepinizden farklıyım.
Aklınızın derinliklerinde gezinebilir,
Anılarınızı hiç yaşamamışsınız gibi silebilirim.
Henüz on yaşındayken Thurmond'daki bu rehabilitasyon kampına gönderildim. Hem de kendi ailem tarafından...

Burada her adımımız izleniyor,nefes alış verişlerimiz bile..
Yalnız değilim
Maviler.. Yeşiller..Turuncular..
Sarılar ve Kırmızışar
Karanlık Zihinler"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder