1 Temmuz 2016 Cuma

Kitap Önerisi ; Aşk Adında Hayat



Kitabı alırken hiç cinayet romanıymış gibi durmuyordu çok ponçik tatlışko bir kitaptı hatta İlk sayfalar asıl kızımız Teeny'nin yemek tutkusu ve nişanlısıyla mutlu bir hayat kuracağını düşünmesiyle başlıyor. Teenynin yemeklerle arası gerçekten çok iyi, Herkes onun yaptığı yemeklere bayılıyor. Yemek hobisiyle ölene kadar mutlu mesut yaşabilir yemekler onun için bir sakinleştirici hatta sinirlendiğinde yemek tarifleriyle komplo teorileri kuruyor :D Gerçekten onun bu halini okurken çok sevdim kızımız nişanlısı Bing ile mutlu bir hayat sürmeyi hayal ediyor Fakat bir gün nişanlısını kendi evlerinde manken gibi kızlarla basıyor,o sırada kendiyle konuşması beni çok güldürmüştü :D Konumuza döneyim, Meğersem bu yakışıklı Teeny'i aldatıyormuş. Teeny bingi terkeder ve ardı arkası kesilmeyecek olan felaketler silsilesi teenye göz kırpmaya başlarr,Bu yaşına kadar hiç bir suça karışmamış teeny kendini nezarethanede bulur bu durum başta size ne alaka dedirtiyor ama okudukça farkedeceksinizdir.

Bir kaç gün sonra bing evinde ölü bulunur ve ihale bizim kızımıza kalır.Teeny avukat ararken ilk aşkı Coop O'Malley ile karşılaşır ne tesadüfki oda avukattır Onunla tekrar yüzyüze gelmek teenynin içindeki aşkı tekrar gün yüzüne çıkarır kitap bir ara kördüğüm gibi geldi bana katil bulunmayacak sanıyordum,

Kitap ne çook iyi nede kötü,Orta halli ve kendini okutturan ponçik bir cinayet kitabı :D Beni sıkmadı bu yüzden sizlerede tavsiye edebilirim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder