26 Şubat 2018 Pazartesi

Evde sivilce maskesi : Tarçın maskesi

Malzemeler:

  • 3 çay kaşığı tarçın
  • 3 çay kaşığı kuru kahve
  • 1 tane yumurta
  Küçük bir kasenin içine yumurtamızı kırıyoruz. İçine tarçın ve kuru kahveyi katıp iyice  karıştırıp homojen hale getiriyoruz. Elinizle yada bir fırça yardımıyla göz çevrenize çok yaklaştırmadan tüm yüz bölgenize uygulayın. Maske cildinizde kuruyana kadar yüzünüzde kalsın. 

  Bu süreçte yüzünüze uygular uygulamaz çok dehşet bir yanma, acıma hissediceksiniz fakat sabredin kuruyana kadar yüzünüzde maske betona dönüşecek :) yüzünüzü ılık suyla yavaş bir şekilde hafif ovalayarak yıkayın. Böylece cildinizi güzel bir şekilde peelinglemiş olucaksınız. Yüzünüzden çıkarınca soğuk su ile son kez durulayın ılık su ile açılan gözenekleriniz soğuk su ile kapansın. Yıkadığınızda kızarmış bir ciltte karşılaşıcaksınız bu durum sizi kesinlikle korkutmasın cildiniz en fazla 1 saat içinde eski haline dönecektir. Maskenin cildinizi yakması da korkutmasın sizi sabredebildiniz kadar sabredin.
   Etkileri: Bu maske tam bir cilt problemleri karşıtı bir maske. Cildinizde ki sivilcelere, sivilce lekelerine, cilt lekelerinize birebir olan bir maske. Etkisini maskeyi ilk yapışınızda görüceksiniz. Ben ev maskelerini rütinleyemezdim, etkisini görmezdim. Tek sefer yapardım kalırdı. Fakat bu maskeyi 2 aydır kullanıyorum. İlk başlarda cildimde bekletmeye dayanamazken artık cildimde kuruyana kadar bekletebiliyorum. Tarçın ciltte antibiyotik görevi görür. Kahve ile birlikte cildinizdeki ölü hücreleri temizler. Tarçının cilt çizgilerini dolgunlaştırıcı bir etkiside var fakat siz göz çevrenize fazla yakınlaştırmayın. Kahvede cildinizi sıkılaştırıcaktır.
  Maskeye 1 yumurta kırılmasından dolayı fazla gelicektir. Bu maskeyi iki gün kullanabilirsiniz. Banyo yapmadan önce sırtınıza, gerdan bölgenize, boynunuza ve yüzünüze uygulayıp biraz bekleyip duşa girerseniz hem maske ziyan olmamış olur evde duşta vücudunuza doğal peeling yapmış olursunuz.

1 yorum:

  1. Merak ettim denemek lazım :) Bu arada blogunu takipteyim bana da beklerim ^^

    YanıtlaSil