27 Şubat 2018 Salı

Maybellıne Super Stay 24h

24 Fresh Look Longwear Foundatıon:

  • Mıcro-flex teknoloji
  • Taze görünüm
  • 30 ml cam şişede, pompalı
  • 12 ay ömrü
  • 24 saat kalıcılık
 

 Cildim yağlı olduğu için mat yapıda bir fondöten olmasından ve 24 saat kalıcılık vaad etmesinden dolayı aldım. Yapısı yağlı değil, cıvık cıvık bir akışkanlığı yok. Akışkan olmadığı gibi yoğun bir kıvamda yapısıda yok. 24 saat kalıcık sağladığını söyleyemicem. Evet belli bir süre kalıcılığı oluyor fakat o süre 24 saat değil.

  İçerisinde ışıltı yok tamamen mat. Nemli bir sünger ile uygularsanız vaad ettiği taze görünümü yakalarsınız. Sivilceye meyilli bir cildim var. Bu fondöteni kullandığım süreçte de aktif sivilcelerim vardı. O yüzden sivilce yapar mı? sorusuna net bir cevap veremem.
  Her cilt tipine uygun bir fondöten. Uyguladığınızda cilt ile bütünleşiyor. Esmer tenli olduğum için 21 Nude Beıge rengini kullandım ve sorun yaşamadım. Kapatıcılığı orta kararda. Fiyatını indirimli olarak 20 küsürlerde aldım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder