21 Şubat 2018 Çarşamba

Garnıer Volvano Mask (Garnier Volkanik Maske)

Maskeyi watsons da indirimden 3.5 tl'ye almıştım. Tek kullanımlık maske formatında olsada içindeki ürün çok bereketliydi.Tam beş sefer kullandım. Başta içindeki maddenin kil olmasından dolayı kuruyacağını düşünmüştüm ama 1 hafta kadar paket açık bir şekilde kaldığı halde kurumadı. Maskeyi alma sebebim gözenekleri küçültmesini vaad etmesiydi. Ön pakette ki ana vaadleri: Pürüzsüzleştirici, gözenekleri arındırır ve sıkılaştırır. Ayrıca kendiliğinden ısınan formül diyor, yüze sürdüğünüzde de maske kurumuyor. 


Paketin arka tarafındaki vaadleri ise, 
Anında: cilt arınır ve daha az görünen gözeneklere sahip olur.
Uzun süreli etki: Cilt arınır.

Kullanımda temiz ve kuru cilde uygulanması gerektiği sadece 3 dakika bekletilmesi gerektiği yazıyor. Ben 3 dakika bekleme kuralına uymadım biraz daha fazla bekledim. Cildim yağlı olduğu için bekleme süresinde sıkıntı yaşamadım. Ama kuru ve hassas ciltliler kesinlikle bu kurala uymalı. İlk uyguladığımda hoş his yarattı maskeyi uygulaması keyifli, bekleyip yıkarken yüzümden boya akıtıyormuşum gibi hissetim. Fakat Garnier doğal içerikler ürettiği için sadece maskenin yapısının hafifliğinden öyle hissediyorsunuz. İlk uyguladığımda bir etki göremedim. Fakat 5 uygulama sonrası diyebilirim ki evet gözeneklerde bir hareketlilikler oluyor. Ben maskeyi beğendim ve tekrar alırım. Zaten fiyatıda gayet uygun.

4 yorum:

  1. Maskeyi kaç gün aralıkla kullandınız?

    YanıtlaSil
  2. Maske den önce cildi nemlendirmek gerekiyor mu

    YanıtlaSil
  3. Henüz Denemedim bilgiler için teşekkürler. alıp denemeyi düşünüyorum.

    YanıtlaSil