20 Şubat 2018 Salı

Meet Matt(e) Trimony


The Balmın bu far paletini gerçekten almayı o kadar çok istiyordum ki doğum günü hediyem oldu bana :) Paletin ambalajı lekelenmeye müsait ve mıknatıslı. Far paletini aldığınızda kendi ambalajından bir kutuda çıkıyor. Bu karton kutuyu atmamayı tavsiye ediyorum. Seyahate gittiğinizde bu karton kutusuyla yanınızda götürürseniz paleti muhafaza etmiş olursunuz. Gratislerde 90 lira civarlarında olan bir palet.        

 
    Palet 9 renkten oluşuyor. Tamamı mat farlardan oluşan bir palet. Paletteki renkler kızıl ve toprak tonlarından oluşuyor.
    Paraben ve talc içermediği gibi hayvanlar üzerinde de test yapılmıyor. Gönül rahatlığı ile kullanılacak bir ürün.
    Kutunun içindeki ayna büyük ve kullanışlı :) Far bölmeleri büyük ve içerisinde uzun süreler yetecek kadar ürün var.


Farların yapısı yumuşak uygulaması, dağıtması ve karıştırması kolay. Pigmentasyonu çok iyi paletin içinde tozutması var farı uygularken ise hafif bir tozutma yapıyor. Bu kadar kusur kadı kızında da olur :) Far paletinde ki renkler hem günlük makyaja uygun hem de gece makyajına uygun renkler içeriyor. Her makyajımda elimin gittiği tek far paleti diyebilirim. Gerçekten çok memnunum. Kendileri her evde ve her seyahatte elinizde olması gereken bir far paleti. 

Hele bu 3 renge bayılıyorum. Matt Lopez günlük makyajda katlanma bölgesi için yapılmış çok güzel bir far. Matt Redd üst ve alt kirpik dipleri için yapılmış çok güzel bir renk. Matt Kumar çok güzel bir mat bordo renk değil mi ya :) 
 Kısacası ben memnunum benim zevkime hitap ediyor :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder