20 Şubat 2018 Salı

XP Contour Effects Kit


   Ambalajlaması gerçekten çok hoş. Ürünlerini XP'nin kendi ınstagram sayfasından alabilirsiniz. Bu kontür kitinin fiyatı 17.5 lira. Bu kite kontür kiti demek çok doğru olacağını düşünmüyorum. Yüz kontürleme olarak kullanabilecek bir kit değil.






Resimde de gördüğünüz gibi 4 bölümden oluşuyor. Contour, blush, bronzer, hıghlıght. Kullandığım ve deneyimimi sunabileceğim bir durumda olduğum yandaki resimde de çok açık bir şekilde ortada :) Blush ve hıghlıghtta palet üzerinde ki yapılarından top top oldu. Fakat bu kullanımda bir dezavantaj yaratmadı.



Contour: Kitte en çok sevdiğim ve en çok kullandığım bir ürün. Yapısı mat ve tozutma yapmıyor. Pigmentasyonu gayet iyi, ilerleyen saatlerde tazeleme ihtiyacı duyabilirsiniz. Tam bir kahvelik içeriyor. Yüzde çok hoş duruyor.

Blush: Çok hafif ve tatlı bir pembe. Pigmentasyonu düşük. Çok hafif bir sedefli yapısı ve yüzde kendini çok belli etmiyor. Doğal duruyor, günlük için birerbir.




Bronzer:  Hiç kullanmadım kendisini sadece kolumda swatchlamak için kullandım :) Bronzerı mat tercih ediyorum bu ürünün çok ışıltılı bir yapısı var. Pigmentasyonu başarılı ve bu üründen çok güzel bir far olur :)

Hıghlıght: Aman aman bir aydınlatması yok. Bu üründe günlük için çok ideal. Parmakla dokunulduğunda kendini çok belli ediyor ama yüze uygulanıldığında parmaktaki yoğunluğu olmuyor. Hafif ile orta arasında bir aydınlatması var ve kalıcığı az.

   Sonuç olarak contour rengin bitmesine çok üzülüyorum. Bu sebeple alınabilecek bir ürün diyebilirim. 



1 yorum:

  1. Bende kullanıyorum ve cok memnunum herkez soruyor nerden aldın diye

    YanıtlaSil