16 Ekim 2020 Cuma

Note BB Krem Yorumu

    Note Bb Krem ile pandemi döneminde evlere kapandığımız da tanıştım. Elimde sadece fondötenlerim vardı. Fondöten kullanmak istemiyordum. Twichde yayıncılık yapıyordum bb kreme yöneldim. Vee siparişimi verdim. Öncelikle ürünün vaadlerinden bahsedicem sonra de kendi düşüncelerimle yorumlamak istiyorum.

  • Sph 15 ile güneş koruması sağlıyor.
  • Renk tonunu eşitler doğal kapatıcılık sağlar.
  • Buğday özü ve üzümle cildin daha genç görünmesini sağlar.
  • E vitamini ile cildi dış etkilere karşı korur. 
  • Ayçiçeği yayı ile cilt tonunu düzenlemeye yardımcı olur.
  • Kusurları kapatır, yağ kontrolü sağlar, cilt tonunu eşitler.
  • BB kremlerden farklı olarak hafif yapılı ve maksimum örtücülüğe sahiptir.
  • Parapen içermez, dermatolojik olarak test edilmiştir. Komedojenik değildir. 
  • Hayvanlar üzerinde test edilmemiştir.
  • Çabuk kuruma özelliği sayesinde giysilere bulaşmaz.
  Gelelim beni deneyimlerime ve yorumlarıma. Ben 01 numarası aldım ve ben esmer tenliyim. Note bb 01 numarası benim ten rengime uydu. Esmer tenliyseniz 01 numarayı teniniz için tavsiye ederim. Garip bir kokusu var. Parfümsü değil, ağırda değil. Kokusu rahatsız etmez. Yapısı ne çok sıvı ne çok koyu. Orta kıvamda bir yapısı var, uygulanışı oldukça rahat. Hemen kuruma özelliğine sahip mat bitişli. Benim cildim yağlı olduğu için bu durumu sevmiştim. Fakat ilerleyen saatlerde cildimin yağlı özelliğinden iyice parladığımı söylemeliyim. Sivilceli bir cildim var sanki sivilcelerimi arttırdı gibi hissettim. Yağlı ciltlere önermiyorum açıkcası, kuru ciltlerede. Karma ve normal cilt tipleri için ideal olduğunu düşünüyorum. İçeriğindeki ayçiçek yağıda beni rahatsız etti sebep ne :) Cildinizde oksitlenme yapıyor, renk seçimi için dikkat edin ve cildinizden 1 ton açık tercih edin. Kapatıcılığı BB kremlere göre gerçekten güzel, özellikle fırçayla uygulanıyorsa. 

   Sivilcelerimi arttırdığını düşündüğüm için tekrar almayı düşünmüyorum. Sivilce problemi olmayanlara eğer kendi teninizden 1 ton açığı yakalayabilirseniz almanızı tavsiye ederim. Fiyatı indirimle 35 lira civarı...

  Sağlıcakla kalın....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder